وزارت خارجه از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش می‌دهد-راهبرد معاصر
بیانیه وزارت دفاع به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد صادق خلیلیان و مقیمی در انتخابات ثبت‌نام کردند ایرج شاهوردی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد سرلشکر سلامی: امام خمینی(ره) عظمت از دست رفته مسلمانان را احیا کرد بهادری جهرمی: شهید رئیسی در اوج بحران‌ها امیدوار بودند احمدی‌نژاد: مهمترین هدف و برنامه کاری بنده تمرکز بر حل مشکلات معیشتی مردم است محمود صادقی در انتخابات 1403 ثبت نام کرد افشارزاده برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد زریبافان: نام دولتم «خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات» است اسماعیلی : مردم می خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد اسماعیلی وزیر ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد زریبافان داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دعوت جمعی از نمایندگان مجلس از قالیباف برای ثبت‌نام در انتخابات

وزارت خارجه از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش می‌دهد

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: وزارت خارجه در جلسه سی و سوم این ستاد از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 18
کد خبر: ۱۹۵۸۵

به گزارش راهبرد معاصر ، سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور جلسه سی و سومین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که فردا در جلسه ستاد مورد بررسی قرار خواهیم داد، آخرین اقدامات دستگاه قضایی در ارتباط با پرونده های ارسالی است.

 

وی افزود: سخنگوی وزارت امور خارجه آخرین گزارش‌ها را در خصوص موضوعاتی که در جامعه بین المللی رخ داده است و گزارشی از آثار تحریم بر اقتصاد ایران را ارائه خواهد کرد.

 

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی آخرین گزارشات را در حوزه مسکن ارائه خواهد کرد. همچنین وزارت صمت آخرین گزارشات را درباره سامانه 124 ارائه می کند و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کیاسری اظهار داشت: ارائه گزارش از سوی وزارت جهادکشاورزی در خصوص تأمین کالا از دیگر موضوعات دستور جلسه فردا به شمار می‌رد.

 

وی بیان کرد: در سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی درباره آگهی های بازرگانی که تجار در شبکه های خارجی و بیرونی به تبلیغ می پردازند، بحث و بررسی خواهد شد و همچنین در این مورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سیاست گذاری هایی که روی نظارت این بخش تعیین کرده است، صحبت می شود.

 

گفتنی است، در سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی که فردا دوشنبه 28 مردادماه در وزارت کشور برگزار خواهد شد، گزارش روسای کارگروه های پنجگانه و نمایندگان دستگاه های عضو از اقدامات بعمل آمده در خصوص مصوبات جلسات گذشته ارائه خواهد شد.

 

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده